dinsdag 11 juni 2013

Klein stukje.

Ik heb de laatste dagen niet zo heel veel geborduurd. Ik ben nu met de tweede dame bezig  en daar moest weer gouddraad in geborduurd worden en dat is toch altijd wat lastig. Maar het is weer gelukt.

Met het warme weer ga ik ook niet in de zon zitten om te borduren en als er te veel wind staat, kan ik achter mijn borduurpatroon aan. Werkt niet zo fijn.

Maar gelukkig dat het ook wat warmer is, dat is goed voor onze groentetuin. We hebben al radijs en snijbiet gegeten. De eerste ijsbergsla is ook al in aantocht. Dat zijn snel groeiende groenten, maar de rest loopt toch een maand achter in groei. Hopelijk wordt het toch nog wat langer warmer, zodat we ook echt een mooie oogst krijgen. Onze vriezer moet weer goed gevuld worden. Er gaat niets boven verse sperzieboontjes van eigen tuin.

Fijne week, groetjes, Margreet.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk. Buiten borduren vind ik ook altijd best lastig. En dat effect van dat je achter je borduurpatroon aan moet. Is erg herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks so wonderful.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend !!!!
    hier al een kropje sla uit eigen tuin gehad... heerlijk
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hetzelfde verhaal om buiten te borduren
    Steeds achter de patroontjes aan vangen
    meestal als ik buiten zit , ga ik haken
    En binnen is het borduren
    lekker , groente uit je eigen tuin
    Fijne dag
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello

    Just found your blog.
    This design is beautiful, I love the colours!
    Happy weekend (:

    BeantwoordenVerwijderen