zondag 7 juli 2013

B.Blok Sal is af.

Vol verwachting op het laatste deel gewacht, ontbraken de laatste letters. Dat was even een domper. Aangezien Simone van Soedidee haar naam er in had gezet, dacht ik, dat is misschien een goed idee, totdat ik mijn eigen naam in het patroon zat te verwerken.

Maar gelukkig, het past, al hoewel het toch nog heel wat letters waren, 28 stuks, 4 cijfers en nog wat tekens. Heerlijk buiten gezeten en tot in de avond de laatste steken gemaakt.
Eindelijk, wordt mijn eigen naam vereeuwigd in een borduurwerk.

Nu maar wachten tot augustus of september om hem in te laten lijsten, want de vakantietijd breekt hier volgende week ook aan en dan moet je geduld hebben.                                                                    
Het zal een plaatsje in mijn slaapkamer krijgen.

Ik wacht af, of er weer zo iets leuks voorbij gaat komen bij Soedidee, wat mij kan verleiden om te maken.

Straks, heerlijk relaxen aan de waterkant, borduurwerkje mee en mijn e-reader, manlief gaat vliegvissen en zoon gaat bijkleuren, ontspannen en misschien wel even zwemmen.
Verfrissing bij de hand en het gevoel krijgen, dat je al bijna vakantie heb. Ik denk dat we de dag wel door komen, om te eindigen met een bbq.

Fijne zondag.

3 opmerkingen:

  1. het is heel mooi geworden
    En ik denk dat je vandaag een hele fijne dag hebt zo te lezen
    ook wij zullen heel de dag lekker buiten zijn
    Geniet ervan
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat mooi !
    En met je borduurwerk ben je ook al aardig opgeschoten !
    Heel fijn weekend gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen