vrijdag 5 juli 2013

Gewonnen? Gewonnen!

Meggie van de blog: Cross Stitch Cottage, had een give-away voor de eerste honderd volgers. En ik dacht,
ach, laat ik ook eens mee doen. Blijk ik de give-away gewonnen te hebben. Hardstikke leuk. Vandaag kreeg ik het verrassingspakket binnen.
Een heleboel mooie garen, een leuk schaartje en 3 mooie lapjes in pastel tinten.

Door Meggie zelf gemaakt konijntje. Zo schattig.  
Heel veel leuke patronen en ook nog een te borduren boekenlegger.

Genoeg om over na te denken, wat ik hier allemaal mee kan.


Ondertussen ook helemaal bij met de Mystery Sal van Soedidee. Morgen komt deel 6 uit.

Het goede doel borduurwerk is nu voor drie/kwart af. Fijn, dat daar ook het einde van in zicht komt.
Nu gaan de temperaturen omhoog, dus dat wordt heerlijk genieten in de tuin met de voeten omhoog en een borduurwerkje in de hand.
Heerlijk, klinkt een beetje als vakantie.
Fijn weekend en zeker een fijne week allemaal en geniet van het heerlijke weer.
Groetjes, Margreet.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, allemaal heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit weekend word genieten!
    Leuk dat je gewonnen hebt, en wat veel!, ik wens je er veel plezier mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm glad the package has arrived safely and I hope you enjoy it!
    Have a lovely weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kado en wat veel !!!!!
    en je borduurwerken worden schitterend
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen