dinsdag 20 augustus 2013

Zo voorbij.

Wat gaat de vakantie toch hard voorbij. Ook als je huis bent. Je rommelt maar wat aan. Ondertussen groeit alles maar door op onze groentetuin en daar wordt druk werk van gemaakt in de keuken. Met regelmaat wordt de keuken in beslag genomen door mijn man, die allerlei groenten invriest en komkommers, courgettes, paprika's en uien belanden in het zoet/zuur in potten. 

Zo groeit onze voorraad voor de wintermaanden. De tomaten weten nu ook van geen ophouden, dus vanavond  pastasaus gemaakt met verse kruiden. Vers van het land in de pan, beter kan je het niet hebben.


Ondertussen ook nog wat borduren, wanneer ik de kans krijg en zin heb.







Mijn profielfoto heb ik ook eens veranderd. Nu is te zien, wie er achter deze blog schuilt. Foto is gemaakt door onze jongste zoon en ik vond hem wel leuk, afgezien van die grote gele knijpfles. We maken geen reclame hoor, maar lekker is het wel.

We gaan hier nog even genieten van de laatste week vakantie en met het mooie weer, dat belooft is, dan  komt het vast helemaal goed en kunnen we volgende week weer fris aan de slag.

Groetjes, Margreet.

3 opmerkingen:

  1. Hello Margreet

    Those jars of veg look delicious!
    Beautiful stitching (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto. komen de groeten van uit jullie tuin ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een eigen groentetuin, dus we vriezen veel in en courgettes en komkommer gaan in het zoet/zuur, want de courgettes zijn niet te stoppen.

      Verwijderen