vrijdag 27 september 2013

Niet stilzitten.

Ik zou nog een een paar foto's laten zien van mijn aankopen bij de Breigigant in Hardenberg en van mijn borduurwerk.
Bollen voor een gehaakte omslagdoek, voor een kussen en negen bollen katoen voor vatendoekjes.
 Ik gebruik al enige tijd zelf gebreide vatendoeken. De vatendoeken uit de winkel slijten harder dan zelfgebreide. Het was in het begin even wennen, om met zo'n gebreide lap van katoen je aanrecht af te nemen, maar nu weet ik niet beter. Je was ze gewoon mee met je handdoeken en ze kunnen ook in de droger.
Heerlijk dat breien en zo simpel.
Dit worden vrolijke vatendoeken voor op mijn zwart granieten aanrecht.

Ik ben al ruim over de helft en ik heb mij zelf beloofd om het in oktober zeker af te hebben, zodat het (met de andere twee borduurwerken) op de post gaat naar Josee (voor het goede doel). Ik weet niet of dit een opdracht was, maar zo ja, dan is diegene hopelijk er blij mee. Op 6 januari ben ik begonnen met het eerste borduurwerk van deze reeks. Leuk om terug te zien, hoelang je er over doet. Valt mij eigenlijk nog mee, aangezien ik over sommige borduurwerken wel jaren kan doen.

Ik zit dus niet stil (kan ik ook niet). Overdag lekker snel wat pennen breien, want dat pak je makkelijk op en 's avonds borduren.

Fijn weekend allemaal.
Groetjes, Margreet.

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie aankopen heb je gedaan ...mooie kleurtjes en die vaatdoekjes wil ik ook eens proberen
    en je borduurwerk schiet al lekker op prachtig !!!!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen, je borduurwerk is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zit zeker niet stil, het is wel een goede tip van die vaatdoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig garen. En zelfgebreide handdoeken heb ik nog nooit van gehoord. Leuk dat je dat doet. En je borduurwerk wordt prachtig.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen