zondag 1 september 2013

We starten weer.

Ik ben al weer een week aan het post bezorgen en door vakantie, heb ik deze week wat extra gelopen. Ik vind het toch wel tegenvallen, zeker als je drie weken weinig gewandeld heb. Ik heb daarom mijn borrelende voetenbak deze week maar uit het stof gehaald en mijn branderige en pijnlijke voeten vertroeteld.

Alle vakanties zijn nu voorbij en de mannen springen weer in de sleur van school en werken. Ik heb nog wat om naar uit te kijken, want nu nog twee weken werken en ik ga samen met mijn man en moeder nog een week naar Drenthe. Eigenlijk wel erg, net drie weken vakantie gehad, drie weken werken en dan nog een week vakantie. Maar we gaan genieten, want dan zijn echt alle vrije dagen wel op.

Ik ben vorig weekend gestart met het derde borduurwerk voor het goede doel van Josee en ik heb de Aurora Cabin even opgeborgen. Ik wil graag deze serie afmaken, zodat het op de post kan. Het borduurwerk gaat zeker mee naar Drenthe.
Ik ben nog niet erg opgeschoten, maar als ik 's avonds erg moe ben, dan heb ik geen puf meer om te borduren en ik moet ook weer erg wennen aan het feit, dat het 's avonds weer vroeger donker wordt en dan moet de lamp aan. Misschien komt het ook door het weer, dat je eigenlijk nog in de zomer blijft hangen, maar helaas het is al weer 1 september en we gaan weer richting de herfst. Brrrrr.
Nu nog maar even genieten van de komende zomerse dagen, deze week.

Fijne week allemaal.
Groetjes, Margreet.


6 opmerkingen:

  1. idd, mooi weer begint weg te gaan.

    prachtige kleuren, je borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je moe bent gaat je borduurwerk als nog heel snel. Het zijn mooie patronen voor het goede doel.
    Veel plezier in Drenthe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alvast een hele fijne week in Drente het is daar zooooooooo mooi
    en je borduurwerk wordt prachtig mooi begin het je al

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vooruitzicht om nog een week weg te gaan. Sterkte met je voeten en je borduurwerk heeft al een goed begin. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi borduurwerk, en wens een goede tijd in Drenthe en veel borduurplezier, zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het begin is er weer meis
    en je zal zien deze word ook weer super mooi
    een hele fijne zondag
    en alvast veel plezier in Drente
    ik ga 13 september voor en weekje naar Texel
    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen