maandag 23 september 2013

Week weggeweest.

Ik heb een heerlijke week in Drenthe gehad, samen met man en moeder. Het viel, qua weer, reuze mee en we hebben veel leuke dingen gedaan.

Een bezoek gebracht aan de Orchideeenhoeve in Luttelgeest. Wat een schitterende bloemen.
Je waant je echt even in de tropen.
Ze hebben daar ook een vlindertuin. Je kijkt je ogen uit.
Moeilijk te fotograveren, want ze fladderen alleen maar en zitten bijna niet stil.

En als je dan toch in Drenthe bent, een bezoek aan het Noorder dierenpark staat dan ook op het programma.

Volgens mijn moeder, was het dorp Orvelte ook zeker bezoek waard, dus op zondag naar Orvelte. Wat een leuk dorp. Echt Drenths.

Zes weken geleden stond ik voor een dichte deur bij de Breigigant in Hardenberg. Alleen maar open op dinsdag en zaterdag. Gelijk maar onze kans gegrepen en heerlijk lopen neuzen tussen zoveel bollen en dan gaan je handen vanzelf jeuken. Ik zal in het volgende bericht mijn aankopen showen en een update van mijn borduurwerk.
Deze week zeker veel geborduurd. Ik ben al op de helft.


Fijne week allemaal en tot het volgende bericht.



4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, wij zijn ook al paar keer bij de orchideenhoeve geweest, super
    Ja , de wol gigant is inderdaad alleen dinsdag en zaterdag open
    Wat een boel keus he, ik kom er meestal niet met lege handen weg
    Tis ook lekker dichtbij voor mij
    Ben benieuwd naar je update van je borduurwerk en al je aankopen :)
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk meis dat je zo een fijne week heb gehad
    wij hebben op Texel een heerlijke week gehad
    kunnen we weer even op teren he
    knuff van mij

    BeantwoordenVerwijderen