dinsdag 8 oktober 2013

Serie is klaar.

Ik heb gisteravond met veel geduld de stiksteekjes met gouddraad gedaan. Ik kreeg er de kriebels van en zeker als de gouddraad niet lekker meewerkt. Maar het borduurwerk is af.
De serie kan op de post:


Het was leuk om te borduren en zeker een serie, die bij elkaar passen.

Goed, ik heb inmiddels ook al drie vatendoekjes gebreid en de wol voor een omslagdoek ligt al klaar. Nu alleen nog de haaknaald, die ik vanmorgen even bestellen moest, want ik haak niet veel en ik heb geen voorraad haaknaalden.

Ik ga mijn Aurora Cabin ook weer tevoorschijn halen, zodat ik daar weer een stuk aan kan borduren.

Groetjes, Margreet.


10 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Stickereien.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE borrduurwerken Margreet.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gewoon helemaal GEWELDIG. super gedaan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het gaat goed vooruit, je borduurwerk word prachtig.

    ik volg je

    mvg familiesadessaram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, knap gemaakt hoor. Schattige plaatjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen