maandag 14 oktober 2013

Wat een ellende.

We kregen vorige week een halve vuilniszak gevuld met stoofperen, een emmer met kweeperen en een broodkrat vol met friszure appels. Op de blog van mijn man, kon je al lezen, dat hij ook druk bezig is geweest met het maken van kweeperengelei en appelmoes.We wachten nu op een nieuwe lading potten, zodat we nog meer appelmoes kunnen maken en de stoofperen ook verwerkt kunnen worden. De schuur ruikt helemaal naar appels. Omdat we niet alle appels tot moes willen maken, zijn we natuurlijk bijna verplicht om appeltaart te bakken, dus vanmiddag druk geweest en de geur is heerlijk. Iedereen die binnen komt, loopt gelijk door naar de keuken. Dus vanavond koffie met heerlijke punt taart. Wat een ellende om verplicht appeltaart te moeten eten.
Ik denk, dat ik het weekend een appelcake gaat maken, want het krat is nog lang niet leeg.


Fijne week allemaal.


3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt allemaal zo ongelofelijk lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOH wat lekker, als ik in Holland ben, eet ik veel appeltaart als ontbijt en lunch. mmm, zou zo bij je willen koffie drinken,. Appeltaart is moeilijk te vinden in Rio, maar laatst zag ik er één en gelijk gekocht, maar wat duur, 45 euro. zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alice, kan je zelf niet één bakken, want die zijn toch echt het lekkerst.

      Verwijderen