dinsdag 26 november 2013

Druk, druk, druk.

Het werd weer tijd voor een berichtje. Afgelopen weken ben ik een beetje druk geweest. Mijn moeder heeft een nieuwe heup. In het begin elke dag naar het ziekenhuis en toen ze thuis kwam, van alles moeten regelen. We zijn nu 2 weken verder en het zorgen wordt gelukkig wat minder, maar er moeten nog wel boodschappen gehaald worden en de wasmachine moet hier extra draaien, maar het gaat gelukkig de goede kant op.

Als ik 's avonds nog enige puf had, nam ik Aurora Cabin ter hand.
Ben zo blij, dat ik zo'n heerlijke hobby heb, waarbij je even de rust moet nemen, om wat te borduren. Die momenten houden mij op de been. 

Breien doe ik ook nog af en toe. De breikriebels zijn nu wel verdwenen, dus het breiwerk zal niet zo snel vorderen. Het heeft ook geen haast.

Allemaal fijne week verder.
Groetjes.






10 opmerkingen:

  1. De aurora cabin wordt prachtig Margreet. Ik hou van wint er landschappen.
    Veel sterkte met je moeder.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurwerk. Hoop dat je moeder snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een groot project, lijkt me niet gemakkelijk, maar wordt vast en zeker heel erg mooi. Veel borduurplezier, regengroeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks so fantastic.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig werk.
    Fijn dat je na zo'n drukke dag ervan kunt genieten.
    Ik hoop dat je moeder snel weer op de been is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi, dit is een prachtig werk. Hij ligt hier ook nog als pakket om ooit gemaakt te worden. Heerlijk hè zo lekker borduren na alle drukte van de dag. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat word dit werk toch schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen