zondag 8 december 2013

Gaan we weer.

Vandaag weer de kerstboom neergezet. Ik kreeg eigenlijk het gevoel, alsof ik hem net in de doos naar zolder had gebracht, zo snel is het jaar gegaan. Dit jaar is onze boom geheel in het rood.





 Er ontbreken een paar takken aan de achterkant, zodat hij toch bij het raam kan staan naast de salontafel. Voordeel van een kunstboom. Je kan hem zo modelleren, zoals het jou uitkomt.










 Deze grote blauwe schaal is gevuld met zilveren kerstballen en een lange slinger met ledlichtjes.

En zoals je kan zien staat hij naast mijn laptop als tafellamp. Heel gezellig.





 Even nog een update van mijn borduurwerk.

Bij de post gaat het weer gezellig druk worden, zodat ik weer hele stapels met kerstkaarten mag bezorgen. Deze maand weet je weer, waarom je dit werk zo leuk vindt om te doen.
Mensen verrassen met leuke post.

Ik wens iedereen een fijne week en vergeet niet om op tijd de kerstkaarten de deur uit te doen. Dan komen ze ook op tijd aan.



4 opmerkingen:

  1. Je kerstboom en je borduurwerk is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig uit margreet.
    Je borduurwerk wordt prachtig.

    Groetjes
    Lenie,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch gezellig hé, die kersttijd!
    Je Cabine groeit ook mooi, past echt bij de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond u blog via andere haaksters ik zal zeker meer gaan bezoeken..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen