zondag 15 december 2013

Gaat prima.

Ik heb weer even een foto gemaakt van de vorderingen van mijn borduurwerk. Ik heb in een week toch weer een leuk stukje geborduurd. Eigenlijk ook geen wonder, want het grootste gedeelte wordt met halve kruisjes gemaakt en met verschillende diktes van draad. Fijn, dat het zo lekker snel gaat.
Er moeten nog heel veel stiksteekjes in, maar dat doe ik pas als alle halve en hele kruisjes klaar zijn.
Want stiksteekjes vind ik het ergste aan het borduurwerk en zeker als het er heel veel zijn. Maar het maakt het geheel nog sprekender.

Fijne week. Groetjes.
 

8 opmerkingen:

  1. Wat word dat mooiiiii
    Fijne zondag
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow,wow…….
    this looks so fantastic. I love this pattern.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt mooie vorderingen!
    Zo te horen, halve steekjes, verschillend aantal draden... dit moet een dimensions pakket zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen