dinsdag 17 december 2013

In een lijstje.

Tijdje terug deed ik mee aan een sal (B.Blok) van Soed Idee. Toen het klaar was, is hij in de kast terecht gekomen, tot vlak voor Sinterklaas. In een opwelling heb ik hem weg gebracht naar de hobbyzaak. Van Sinterklaas kreeg ik geld en daar heb ik het lijstwerk van betaald. Dus een leuk verlaat Sinterklaas cadeautje, want vandaag heb ik hem opgehaald.
Foto van maken is een beetje moeilijk, als het al buiten donker is en je wil niet dat alle lampen in het glas te zien zijn. Als ik goed kijk, kan ik mijzelf zien staan.
Ik ben normaal niet zo van witte lijsten, maar ik vind het bij dit werk prima passen en zeker als het een plaatsje krijgt in onze slaapkamer.

Groetjes, Margreet.




6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, borduurwerk ziet er toch het mooiste uit als het professioneel is ingelijst. Geniet ervan. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft een prachtig lijstje gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen