dinsdag 31 december 2013

Laatste dag 2013.

Ik zie bij sommige blogs, dat ze terugblikken op het afgelopen jaar, om te zien, wat er allemaal gebeurd en gemaakt is. Heb ik ook even gedaan en wel in sneltreinvaart.
Het jaar begon niet best. Mijn vader overleed eind januari. We missen hem nog elke dag.
Verder toch veel gedaan en ook aardig wat afgemaakt.
Drie borduurwerken voor het goede doel gemaakt, kussenhoezen gebreid, vatendoekjes gebreid,  omslagdoek gehaakt, voor het eerst een merklap geborduurd, naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest,  een schaarhanger geborduurd,  2 nieuwe borduurwerken gestart, waarvan 1 in de kast is belandt.
Ook lekkere dingen gebakken, een week vakantie gehad in Drenthe en genoten van het vele lekkers van onze groentetuin.

Voor 2014 maak ik geen plannen. Het komt zoals het komt. Alleen, wat ik wel zeker weet, is dat ik Aurora Cabin afmaak in het nieuwe jaar. Wat daarna uit de kast komt, dat weet ik nog niet.

Ik wens jullie een leuke jaarwisseling toe en dat het nieuwe jaar voor alleen maar mooie momenten  en veel gezondheid mag zorgen. Proost!!!!!!

Margreet.

4 opmerkingen:

  1. Ich wünsche ein frohes Neues Jahr 2014.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een creatief, gezond en geweldig 2014, zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen