maandag 20 januari 2014

Wat nou Blue Monday?!

Ik heb totaal geen last van Blue Monday, zeker niet op de manier we wakker zijn geworden.
Gisteren vierde we ons 32ste huwelijksdag. We werden verrast door onze jongens met een etentje en een overnachting in het hotel Van der Valk van Breukelen. Gisteravond heerlijk gegeten en daarna ontspannen relaxen in de hotelkamer met alle luxe die we thuis niet hebben. Blue Monday  uitgerust wakker worden en lekker ontbeten. Zoveel heerlijks, dat je daar wel aan kan wennen, om elke morgen te eten. Dat is natuurlijk niet goed voor ons, maar voor deze keer nemen we het er maar van.

Maar we zijn weer thuis en terug in de realiteit. We houden het relaxte gevoel maar even vast en gaan morgen maar weer gewoon doen, dus Blue Monday? Niet hier.

Vandaag nog geen foto's van borduurwerk. Volgende bericht maar.

Fijne week. Relax........




3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 32 ste huwelijks dag
    Fijne week
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onzettend lief van je kinderen een nachtje weg! En gefeliciteerd, 32 jaar, wow, ik ben dit jaar pas 8 jaar getrouwd. Ik hoop dat ik ook 32 jaar mag mee maken.
    Ik geloof zelf helemaal niet in Blue Monday, het is wat je er zelf van maakt. En jij hebt een mooie Blue Monday gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag en wat lief zo'n onverwacht cadeautje. Heerlijk er even tussenuit, kan me voorstellen dat er van Blue Monday geen spoor te bekennen was bij jullie. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen