vrijdag 7 februari 2014

Aurora Cabin.

Deze week weer een 'borduurwerkje per week' gemaakt, rechts in mijn blog. Even een foto gemaakt van de Cabin.

Ik heb het grootste gedeelte gehad en ben nu met de voorgrond van de 'cabin' bezig. Op de foto zie ik pas wat ik aan het borduren ben. Het worden rotsen met sneeuw bedekt. Als ik met mijn neus er bovenop zit, dan zie ik dat haast niet.

Vanavond weer starten met een borduurwerkje 'per week'.  Het resultaat komt dinsdag of woensdag weer aan de rechterkant te staan.

Ik wens iedereen een prettig weekend en veel borduurplezier. Gezien de weersverwachting lijkt het mij een prima optie.
 



9 opmerkingen:

  1. Mooie vorderingen heb je weer gemaakt
    Fijn weekend
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful stitching!
    Happy weekend (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel karwei, prachtige kleuren, ik blijf je volgen , zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful progress.

    Have a nice weekend, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat een mooi werk, je gaat lekker vlot. Weet je dat ik deze nog als pakket al jaren heb liggen. Begint wel een beetje te jeuken als ik dit zie, maar heb nog zoveel te doen haha. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen