dinsdag 11 februari 2014

Ik heb hem weer.

Een aantal jaren geleden ben ik abonnee geweest van het blad 'Cross Stitcher'. Via  een omweg kosten dat een klein fortuin. Nu was het mogelijk om via paypal te betalen. Weer aangemeld voor een jaarabonnement en een stuk goedkoper. Vanmorgen viel het eerste blad weer in mijn bus. Heerlijk. Koffie erbij en bladeren maar.
Als ik mijn postronde heb gelopen, ga ik er vanmiddag maar eens goed voor zitten.

Ondertussen heb ik het vierde 'borduurwerkje per week' afgemaakt.

Fijne week allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Ja Cross Stitcher is een geweldig blad! Ik kocht hem altijd in de winkel, maar nu zijn ze te duur voor me geworden. Ik dacht even, toen ik jouw bericht las, om ook een abonnement te nemen. Maar toen bedacht ik me, dat ik nog veel te borduren heb...
    Ik hoop dat jij er veel inspiratie uit kan halen en dat we mee mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé, zo'n abo.
    Ik heb er eentje op Cross stitch Crazy.
    Elke maand is het weer feest als die in de bus valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk blad is dit toch :)

    BeantwoordenVerwijderen