zondag 16 februari 2014

Ik heb niets nodig, hoor!!

Net terug uit Zwolle van de Handwerkbeurs. En ja, ik heb niets nodig. Maar je komt toch altijd met wat thuis. Als het aan mijn man lag, ook weer met een borduurpakket, maar ik heb het nu bij twee patronen houden en een nog in elkaar te zetten theedoos. Mijn mannen houden wel van een kopje thee en wat is leuker, dan een vrolijke theedoos. Mijn man heeft gezegd, dat we samen de theedoos in elkaar gaan zetten. Dat moet lukken en het resultaat zal ik zeker laten zien.

Gekocht bij theedoosmaken.nl. en de keuze was enorm. Maar als wij zonnebloemen zien, moeten we altijd aan Frankrijk denken.






De volgende patronen komen ooit in geborduurde vorm op onze slaapkamer te hangen.

Wordt met rood garen geborduurd en aangezien wij kattenliefhebbers zijn, kon ik niet aan het patroon voorbij lopen.







Deze vonden we allebei ook leuk. Onze monogrammen gaan in het hartje in het midden, boven 'ons huis' en de andere huisjes zullen hopelijk de toekomstige huizen vertegenwoordigen van onze zoons. Nu ik er over nadenkt, wel een mooie gedachte, met het ouderlijk huis als middelpunt.




Volgende week zondag gaan we weer naar een beurs, maar dan één van een hele andere orde. De Motorbeurs. Manlief heeft in december zijn motorrijbewijs gehaald en wil dit jaar een motor kopen, dus hup naar de motorbeurs. Ben benieuwd.

Fijne week allemaal.
Margreet.







4 opmerkingen:

  1. mooie aankopen en veel plezier op de motorbeurs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb ik nu een spijt, dat ik niet naar de Handwerkbeurs, ben gegaan!
    Die poezen ABC, geweldig, ik ben ook een poezenlief hebber...
    Ik ben benieuwd hoe die van jou er uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke projecten heb je gekocht op de beurs, vooral deze met die katten op is prachtig! die zonnebloemen doen me denken aan een zus van mij, want zij is gek van zonnebloemen.. veel plezier op de motorbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen