zondag 9 maart 2014

Borduurwerkje per twee weken.

Na 6 snelle wantjes te hebben geborduurd, ben ik gestart met een andere serie wantjes. Maar die kan ik niet in 1 week borduren. Dus mijn project wordt nu 'borduurwerkje per twee weken'. Gaat meer tijd inzitten en ik heb niet alle tijd van de wereld om elke dag hele stukken te kunnen borduren.
Deze week komt het eerste nieuwe wantje aan de rechterkant te staan.
Ik heb ook even nog een update van Aurora Cabin.

 

Geniet van het mooie weer en een fijne week allemaal.




3 opmerkingen:

  1. Wauw Margreet je gaat als een speer met Aurora. Ben benieuwd naar je nieuwe wantjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Troost je, ik heb ook die tijd niet hoor!
    Soms lijkt het in blogland wel, dat iedereen alle tijd heeft om te borduren, maar dat is niet voor iedereen zo...
    Jammer maar helaas.

    BeantwoordenVerwijderen