dinsdag 3 juni 2014

Katten alfabet.

Ik ben begonnen met het kattenalfabet. Het patroon heb ik gekocht op de Handwerkbeurs, dit jaar. Het borduurt heerlijk, één kleur en gewoon kruisjes. Het wordt een behoorlijk lang en smal borduurwerk.


 Ik heb tussendoor weer een nieuw wantje geborduurd.






Nu weer verder met het kattenalfabet en wanneer ik wat wil wisselen, zoek ik nieuwe kleuren bij elkaar om te starten met weer een nieuw wantje. Nog twee wantjes te gaan. Dus geen reden om stil te zitten.

Groetjes en fijne week.



5 opmerkingen:

  1. Leuk dat kattenalfabet. Je wantjes zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, de kattenalfabet is leuk! De wantjes zijn ook mooi. Dacht dat je eigenlijk met kerstsokjes bezig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk alfabet en dat wandje super schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kattenalfabet ziet er superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen