vrijdag 1 augustus 2014

Blog stilte.

Het was stil op mijn blog. Er was ook niet veel te melden of te laten zien. Ik had in mijn vakantie de Head 'Curious Nose' weer in mijn borduurraam gezet en heb inmiddels pagina 2 af. (15200 steekjes van de 112800 steekjes).Ik heb het borduurwerk aan de zijkanten vastgemaakt aan het borduurraam, dus ik moet het borduurpatroon ook een slag draaien. Is even wennen, maar moet in principe niets uitmaken, als je aan het borduren ben.
Omdat mijn oudste zoon 10 dagen op vakantie was, heb ik zijn kamer gebruikt als hobbykamer, zodat ik, wanneer ik zin had, achter het borduurraam kon gaan zitten, om weer een paar steekjes te maken. Heerlijk is dat, je kan het zo laten staan en weglopen, deur dicht. Niks opruimen. Maar zoon is terug en mijn borduurraam is weer verhuisd naar mijn eigen slaapkamer, waar ik elke keer alles voor de dag moet halen als ik wil borduren en op moet  ruimen als ik naar bed wil.

Ondertussen heb ik ook een borduurwerk naast mijn bank liggen, waaraan ik af en toe werk. Patroon had ik gekocht op de Handwerkbeurs Zwolle. Niks geen moeilijk patroon of vele kleuren.
Borduurt heerlijk weg.

Fijn weekend,
Margreet.





4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige update en super leuk om weer wat te lezen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een mooie update.
    Ja, daar zie ik ook altijd tegen op, om telkens alles te moeten uithalen en opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen