zondag 31 augustus 2014

Weer eens een berichtje.

Het is nog steeds rustig op het blogfront. Maar vandaag heb ik weer een borduurwerk afgemaakt, dus tijd voor een berichtje.

De titel van dit patroon is in het Frans, maar het betekent ongeveer: de huizen uit mijn jeugd. Waarschijnlijk gemaakt door iemand die veel verhuisde in zijn jeugd. Het slaat in ieder geval niet op mij. Ik stel mij bij dit patroon voor, dat het middelste huis ons eigen huis is, vandaar het hartje daarboven met onze voorletters erin en dat de andere twee huizen, de toekomstige huizen van onze zoons zullen zijn.

Ook dit borduurwerk gaat op de stapel van in te lijsten borduurwerken. (nr 3 in dit geval). Volgende maand maar eens kijken of ik er één kan in laten lijsten.

Ik heb ook nog wat aan Curious nose geborduurd, maar niet de moeite voor een foto.

Ik moet nog maar even zien, waar ik nu mee verder ga of dat ik iets nieuws gaat starten. Er ligt nog genoeg op mij te wachten.

Iedereen een fijne week. Blij dat morgen alles weer zijn gangetje gaat, want de vakanties zijn nu toch echt voorbij. De vlag gaat uit. Hahaha.

Groetjes, Margreet.


4 opmerkingen: