maandag 27 oktober 2014

Blad 3.

Ik heb vandaag blad 3 (pagina 13 van het patroon) van Curious Nose afgemaakt. Ik krijg af en toe het gevoel, dat dit borduurwerk een gebed zonder eind is, omdat je vaak confettisteken moet maken. Als ik dan de foto zie van 6 oktober, dan ben ik blij, dat het borduurraam in de huiskamer staat.

Van de in totaal 112800 zijn dit er al 22400. Ik ga met bladzijde 14 verder, dus ik borduur van rechts naar links. Dat was eerst even uitzoeken, wat het lekkerste werkt, want het borduurwerk had ik rechtop in het frame hangen, maar ik heb het tenslotte een kwartslag gedraaid.
Misschien dat ik tussendoor nog een ander borduurwerk ter hand neem, maar zolang dit werk niet gaat vervelen, ga ik hier gewoon mee verder.

Mijn man noemt mijn borduurraam: mijn borduurorgel. Grapjurk.

Fijne week.


7 opmerkingen:

  1. Ja, zo'n enorm borduurwerk...daarbij moet je echt je blik op oneindig zetten. Niet denken aan alles wat je nog moet doen maar genieten van het stukje wat je aan het maken bent en wat je al af hebt. succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel mooi hoor! En ieder kruisje is er toch 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is wel een erg groot werk!
    Knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om te zien, en ook zo'n groot werk net als mijn fall fairy :) poef...

    (http://kostelijkcrossstitch.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er werkelijk prachtig uit! Ik ben zelf ook met een confetti-hel bezig. Ik borduur voor een vriendin een Escher (Drawing Hands) en die zit dus vol confetti.

    (http://jeetjeborduurt.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen