maandag 6 oktober 2014

Gekozen.

In mijn vorige berichtje, schreef ik, dat mijn collega een omslagdoek mocht uitzoeken. Haar uitgenodigd op de koffie, om vervolgens de omslagdoeken te laten zien. Voor haar was de keuze niet moeilijk. Het werd de donkerblauwe zonder franje.




 De zwarte is wat simpeler en die heb ik nu voor mijzelf gehouden.

Inmiddels heb ik al weer een stukje aan Curious Nose gewerkt.
Ben blij, dat het nu in de huiskamer staat. Ik ga met regelmaat er even achter zitten.

Groetjes en een fijne week.

3 opmerkingen:

  1. Beide sjaals zijn prachtig. En ook je borduurwerk is heel mooi! Veel plezier met het werken eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij het in de huiskamer staat en helemaal klaar staat ga je er makkelijker bij zitten he :) Daarom ligt het bij mij ook zo voor het grijpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie omslagdoeken! En mooie update van het borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen