woensdag 1 oktober 2014

September voorbij.

Voor je het in de gaten heb, is er weer een maand voorbij, waarin ik zelfs niet heb geblogd. Ik zit ondertussen niet stil. Ik heb 2 omslagdoeken gehaakt, twee verschillende, in donkerblauw en zwart, kleuren die mijn collega het liefst draagt. Nu ze klaar zijn mag mijn collega er 1 kiezen voor de komende winteravonden. Heerlijk om 's avonds in weg te kruipen. Ik kan nog geen foto's laten zien, want er moet eerst gekozen worden.

Ondertussen heb ik mijn borduurraam van mijn slaapkamer gehaald en een klein hoekje in de huiskamer gecreeërd, om daar te kunnen borduren.
In december staat normaal op deze plek de kerstboom, maar ik heb besloten om dit jaar geen boom neer te zetten, zodat ik mijn raam hier kan laten staan. Voor de komende maanden is het op deze plek een stuk gezelliger en ook warmer. Hopelijk komen er nu wat meer kruisjes bij.

Fijne avond verder.
Groetjes.



3 opmerkingen:

  1. Wat ben je bezig met een mooie HAED. En wat een heerlijk borduurhoekje. Ik ben ook net begonnen met een HAED ook met een kat die net mijn
    Philana is. Toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo'n eigen plekje :) Hopelijk mogen wij een mooie vooruitgang zien aan dit mooie werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo heerlijk om een fijne borduurplek te hebben met voldoende licht en warmte. En wat een prachtig borduurwerk wordt dit ook weer!!

    BeantwoordenVerwijderen