zondag 15 februari 2015

Hete breinaalden.

Druk bezig met de Zeeuwse mee-brei-deken. Twee banen al gebreid. Komen er nog vier bij. Dus er wordt weinig geborduurd.

Vandaag naar de Handwerkbeurs geweest en met niets thuisgekomen. Dat gebeurt eigenlijk nooit, want er zijn genoeg mooie borduurpakketten. Maar dan denk ik weer aan mijn kast, waar zeker meer dan 8 pakketten nog liggen te wachten en alle leuke losse patronen, dan loop ik maar weer door en uiteindelijk de beursvloer af. Als het aan mijn man lag, dan had ik weer een borduurpakket aan mijn verzameling kunnen toevoegen. Volgend jaar de beurs maar eens overslaan.

Fijne creatieve week.

6 opmerkingen:

  1. Dat is kunnen, naar een beurs gaan en met niets thuiskomen.
    Ja, we hebben allemaal wel genoeg voorraad voor de rest van ons leven denk ik.
    Maar toch zie je altijd weer net iets dat je toch wel weer wilt hebben.
    Daarom ga ik gewoon niet, hier is het volgende week ook weer.
    Ga gewoon overslagen, heb ik toch al het inkomgeld uitgespaart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt dus ook niet veel uitgegeven in Zwolle. Ik lees het op meer blogs dat er niet veel aankopen zijn gedaan. De vriendin waarmee ik was en ikzelf, hebben ook niet veel gekocht we gingen met een groot deel van ons budget weer naar huis. Persoonlijk vond ik het te druk om rustig te kunnen kijken en dacht "laat maar" als ik de rijen voor een kraampje met borduurspullen zag staan. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt je deken Margreet. Knap dat je niets heb gekocht op de handwerkbeurs. Het is toch altijd weer verleidelijk vind ik.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg knap, met niets thuis komen. Dat lukt mij dus echt niet. Al heb ik ook nog veel te veel liggen. Mooie meebrei-deken. Ik kan eigenlijk niet echt breien. Dus vind het erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken ziet er goed uit. Als het straks af is, kan je er onder zitten met een kopje thee of koffie en een borduurwerk.
    Naar de handwerkbeurs gaan, staat al een paar jaar op mijn lijstje. Dit jaar ben ik niet gegaan, vanwege mijn dochtertje. Maar als ik zo lees, heb ik niet veel gemist

    BeantwoordenVerwijderen