vrijdag 1 januari 2016

2016 en één heel klein voornemen.

Allereerst wens ik iedereen een gezond en mooi en zeker een heel creatief  nieuw jaar toe. Ik heb geen voornemens, behalve dat ik graag een heel stuk van Curious Nose wil afmaken. Vandaar dat ik vandaag maar even een foto heb gemaakt van de stand van zaken. Zo kan ik een beetje bijhouden, hoeveel ik borduur.
Of ik dit nieuwe jaar nog andere borduurwerken gaat starten, weet ik nog niet, al hoewel ik nog genoeg pakketten in mijn kast heb liggen.

Fijne nieuwjaarsdag verder en prettig weekend!!!

8 opmerkingen:

  1. Fijn creatief 2016 toegewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi werk is dit toch, heel veel fijne steekjes in 2016 gewenst.

    gr Elisa
    http://woolpalace.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi borduurwerk is dit. Een creatief 2016 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerk is dit. Je hebt al een aardig stuk gedaan. En natuurlijk de allerbeste wensen voir dit nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar! Prachtig borduurwerk ben je mee bezig, vind de neus van katachtigen zo geweldig, kan wel uren naar de neus van mijn kat kijken. Maar dat doe ik natuurlijk niet, hihi. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar. En je borduurwerk wordt mooi. Dat je maar heel veel steekjes mag zetten

    BeantwoordenVerwijderen