zaterdag 9 april 2016

Borduren en Floris.


Het heeft even geduurd, maar ik ben eindelijk onderaan het patroon belandt van Curious Nose. Door veel te werken, had ik weinig zin om te borduren, maar nu heb ik een beetje het evenwicht terug gevonden. Ik heb nu 9 bladzijden geborduurd en nog 9 te gaan, waarvan er 3 maar een klein reepje van het patroon bevatten, dus eigenlijk nog 7 bladzijden te gaan.


Ik ga nu naar de bladzijde waar een deel van het oog zit en dat vind ik toch wel het mooiste gedeelte van het hele patroon.

Afgelopen woensdag hebben we onze Floris (17 jaar 9 maanden)  na 13,5 jaar moeten laten inslapen. Hij at niet meer en als nierpatiënt was hij op. We missen hem heel erg en Kimmie ook.

                                            18 juli 1998 - 6 april 2016.



7 opmerkingen:

  1. Mooie update weer van je head..en wat sneu en verdrietig van Floris..maar de juiste beslissing hebben jullie genomen..soms kun je ook niet anders..het moet ook geen lijdensweg voor hem worden...sterkte toegewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sneu van Floris. Veel sterkte met dit gemis. Curious Nose wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie update. Heel veel sterkte met het verlies van Floris.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo naar een dier in laten slapen. Ze horen zo bij je. Heel veel sterkte. En mooie update van je borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met je verlies.
    Hopelijk kan je wat troost vinden in je prachtig borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heel veel sterkte met het verlies, hopelijk kun je wat rust en troost vinden in je prachtige werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. enige deelneming, een huisdier verliezen is nooit leuk.

    BeantwoordenVerwijderen