dinsdag 14 juni 2016

Lijst er om!

Ik zal vast nog foto's van deze borduurwerken geplaatst hebben op mijn blog, maar de werken waren in een laatje verdwenen. En 4 weken geleden kreeg ik ineens de behoefte om deze werken toch maar eens in te laten lijsten. Vandaag dus opgehaald en ze zijn heel mooi geworden.

Het kattenalfabet is een rare maat om op te hangen. Hij hangt nu op de slaapkamer boven een meidenkast. Maar eens over na denken of dat de blijvende plek wordt of toch ergens anders.

Ondertussen ben ik druk met mijn Heaven and Earth Curious Nose. Vorige maand heb ik een borduurstandaard met kaarthouder gekocht in Engeland, die ik op Facebook bij een andere borduurster had gezien.
Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ik ben heppie de peppie met mijn aankoop. Dat was het geld wel waard.
Hier is de standaard nog zonder kaarthouder.

Volgende berichtje gaat vast over een update van de Curious Nose.

3 opmerkingen:

  1. Mooie borduurwerken met mooie lijsten. Lijkt mij een handige standaard, niet zo absurd groot.

    BeantwoordenVerwijderen