vrijdag 12 augustus 2016

Curious Nose, letterlijk en figuurlijk.

Ik heb weer een pagina af van mijn Heaven and Earth Design Curious Nose. Nog 5 bladzijden te gaan. Ik hoop toch echt, dat ik dit jaar het werk kan afmaken, anders begin volgend jaar, want ik wil graag een nieuw werk starten.
Begin april moesten wij onze kater Floris laten inslapen. Was daarna erg stil en wennen en voor onze poes Kimmie ook. We hadden besloten om geen katten er meer bij te nemen, maar ja, we zijn toch kattengek en hebben eens rond gekeken bij dierenasiels in de buurt. Met goedkeuring van allen hebben we Ayco uit het asiel gehaald.
Een Main Coon van 10 jaar oud en 8,5 kilo zwaar. Dat is een heleboel kat met een heleboel haar, waar we echt aan moesten wennen. Gelukkig houdt hij erg van de stofzuiger en zijn kam. Hij is vriendelijk, knuffelig, nieuwsgierig en houdt erg van knoeien met de waterschaal. Onze poes Kimmie was wat minder blij met zijn aanwezigheid, maar het gaat redelijk goed tussen die twee.

Fijn weekend en tot de volgende keer.


3 opmerkingen: