dinsdag 16 mei 2017

Nooit gedacht dit te moeten schrijven.

Ik was zo blij, dat ik mijn grote borduurwerk Curious Nose af had. Op 14 april  naar een tussen adres gebracht, die ervoor zou zorgen dat het bij de lijstenmakerij zou komen. Helaas heeft diegene het zonder track en trace op de post gedaan. Ik hoorde, na 3 weken, dat het nooit is aangekomen. Ik hoef niet te schrijven, wat er allemaal door mij heen ging. Ik was er goed ziek van. Lijstenmakerij gebeld. Postnl klantenservice gebeld en een klacht ingediend. Ik hoorde dat de lijstermakerij ook een klacht had ingediend. Ik heb er geen vertrouwen meer in, dat het nu nog boven water komt. Ik laat diegene, die het zo op de post heeft gedaan, al  mijn materiaalkosten vergoeden. We hebben het dan niet eens over de tijd, die er in zit. Ik zal dit borduurwerk nooit meer maken.
Dit is een hele dure les,  zowel voor mij en voor die tussenpersoon. Voortaan breng ik het zelf weg naar een lijstenmakerij en haal ik het ook op.

9 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit vreselijk! Ik heb er geen woorden voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verschrikkelijk...en ik vindt het ook niet slim van diegene die dit zo verstuurd heeft..je hebt gelijk dat je het vergoed wil hebben!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op facebook las ik gisteren dit bericht en aan de foto van het werk dacht ik dat het van jou zou kunnen zijn. Ik hoopte natuurlijk niet dat het zo was, maar dus toch. Wat verschrikkelijk, ik leef met je mee.
    Werkte jij niet zelf bij de post? Kun je niet op de een of andere manier via contacten daar er achter komen waar je lap gebleven is? Ik hoop voor je dat het verhaal goed afloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zuur als je zelf bij de post werkt. Ik bezorg alleen de post en ik heb verder niets te maken met het legen van de bussen en het sorteren daarvan. Maar ook de tijd van 3 weken ertussen, is te lang volgens mij, om na te gaan waar het is gebleven. Hopelijk zijn er nog eerlijke mensen op deze wereld en die zien, wat voor werk het is geweest. En dat het alsnog terug komt.

      Verwijderen
  4. Wat vreselijk! Ik heb er gewoon geen woorden voor.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vreselijk. Ik hoop zo dat het terug gevonden word.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stond er wel een afzender op? Ik zou toch de hoop nog niet opgeven hoor. Wij krijgen dagelijks veel pakjes en heel af en toe gaat er iets mis. We hebben eens maaaaaanden later, toen alles allang geregeld en vergoed was, ineens de dikke envelop door de brievenbus gekregen. Nooit duidelijk geworden waar het al die maanden geweest was, duidelijke adressering op de envelop, genoeg postzegels, alles helemaal normaal en toch, maanden verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o nee, echt zo erg voor je. vast niet leuk om mee te maken.
    Hopelijk komt het ooit nog uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg. Hoop voor je dat het toch nog een keer ergns opduikt het is een prachtstuk.

    BeantwoordenVerwijderen