vrijdag 14 juli 2017

Eindelijk een lijstje erom.

Mijn vakantie zit er bijna op. Mag dinsdag weer beginnen. Ik ben, samen met mijn man, 9 dagen wezen toeren met de motor door Zuid-Limburg, Duitsland, Vogezen, Luxemburg, België en weer terug naar Zuid-Limburg. We verbleven in hotels en Bed & Breakfast. Was de eerste keer om op zo'n manier vakantie te houden en het is prima gegaan.

Ik heb de The James Younger Gang naar de lijstenmakerij gebracht en hij mag volgende week zaterdag weer opgehaald worden.
Van de koe heb ik 1 van de 6 bladzijden af.
Van mijn andere borduurwerk Curious Nose, heb ik niets meer gehoord of terug gezien. Helaas.

Maar we gaan vrolijk verder met de koe.



4 opmerkingen:

  1. Die katten zijn gaaf! Zo stom dat je van Curious Nose niets meer gehoord heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel balen dat je er nooit meer iets van hebt terug gezien. Het was zo'n mooi werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt balen van de Curious Nose, het is zo'n mooi borduurwerk.
    Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Ik moet nog even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spijtig dat je borduurwerk nog altijd niet terrecht is.
    prachtige update van koe, ben benieuwd naar dit ingelijst werk

    BeantwoordenVerwijderen