maandag 21 augustus 2017

Koe deel 2.

Ik heb een halve koe af. Het gaat lekker. Ik wil graag met een ander borduurwerk beginnen en dat kriebelt steeds meer. Maar ik wil niet aan twee borduurwerken tegelijk werken, anders komt die koe nooit af en dat is zonde. Dus maar flink door borduren aan de koe.
Ik zie ook op facebook zoveel mensen, die aan meerdere borduurwerken bezig zijn en dan continue rouleren. Ik zou daar helemaal gek van worden, niet wetende welke ik verder moet gaan. Zeker als het zo'n Heaven and Earth Design is, daar gaat zoveel tijd in zitten en tijd heb je niet genoeg, zeker niet als je ze ook allemaal af wil maken.
Nee, laat mij maar met één werkje verder gaan. Groetjes allen.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook bewondering voor mensen die aan meerdere borduurwerken bezig zijn. Ik heb het ook eens geprobeerd,maar het is niets voor mij! Laat mij maar aan 1 ding borduren.
    Ik wissel wel mijn hobby's: lezen, borduren, kleuren en naaien af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De koe wordt supermooii..ik wissel altijd wel af..maar het gevaar is dat je teveel onder handen hebt en dat dingen te lang blijven liggen helaas! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet lekker borduren zoals jij het leuk en fijn vindt. Ik hoor bij de mensen die met meerdere borduurwerken tegelijk bezig zijn en afwisselen. Vind ik fijner, zo blijf ik alles leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen